مطلب ارسالی از مهسا
lovely
عاشقانه
درباره وبلاگ


ای عشق مددکن تابه سامان برسیم چون مزرعه ای تشنه به باران برسیم یامن برسم به یاریا یار به من یاهردوبمیریم وبه پایان برسیم

پيوندها
چکامه کوچ
عشق من و تو!
پاتوق دختر پسرای جوون
کلبه عاشقان
جامعه مجازی پارسیان کلوب
عاشقشم
مرجع رمز و ترینر بازی ها
سلام به بهترين كسم بهم تصاويرميل كن متشكرم
مزاحم کوچولو
مجیدسوزان
شازده کوچولو
تنها
شیک وناز
کلبه عشق
گنجشکهای باران خورده لانه خود را از یاد برده اند
به رنگ زندگی
عشق مرده
I LOVE BOY
غمگین میگیریم شادپس میدیم
عهدشبانه من وتو
گيتاريست
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان lovely و آدرس lovely.a.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب - انجمن های گفتگوی پارسیان کلوب
نويسندگان
آسیه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 9:36 :: نويسنده : آسیه

 

عاشقانه دوستت دارم میدانی که طاقت دوری از تو را ندارم ولی جدایی با تو را دوست دارم.



می دانی چرا؟



چون با اینکه جدایی از تو بسی برایم دشوار است ولی در عین حال دلپذیر هم هست زیرا به خاطر تو دلتنگی به سراغم می آید .



پس بدان که دل تنگی ها هم بخاطر تو دوست دارم و تو از حال من خبر نداری .



بنابراین: هر که می خواهد من و تو ما نشویم مرگش باد و خانه اش ویران.



ای عشق من ، ای عزیزترینم: چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوب شد که دنیای من شدی .



پس: برای من بمان و بدان که هیچ چیز با ارزشتر از عشق نیست و بزرگترین ویژگی عشق بخشایش است.



بنابراین: قلبم را که لبریز از عشق است به تو تقدیم می کنم و سوگند می خورم که تا ابد : عاشقانه دوستت بدارم ...



نظرات شما عزیزان:

سنگ صبور.....
ساعت10:39---10 مهر 1390
مدرسه حلهههههههههتادی ماه امتحانامومیدم ازبهمن هم میرم دوممیخوام حسابداری بردارم خوبه؟

سنگ صبور.....
ساعت20:29---9 مهر 1390
من چرانمیتونم بالاپیام بذارررررررررمپاسخ:بالا کجاست مهسا واسه چقدرسخته فک کنم بخاطر قطرات شبنمه اگه اولش قبل اینکه قطره ها بیان رونظرات کلیک کنی بازمیشه واست
راستی خوبی خودت چه کردی با مدرسه

پاسخ:ایوللللللللللللللل خیلی خوشال شدم حسابداری عالیه خیلی خوبه فدایتم


سنگ صبور.....
ساعت14:17---7 مهر 1390
سیلوم

سنگ صبور.....
ساعت10:22---7 مهر 1390
برآیینه جمال داور صلوات / بر روشنی چشم پیمبر صلوات

برحضرت معصومه فروغ سرمد / بر دسته گل موسی جعفرصلوات . .


سنگ صبور.....
ساعت10:22---7 مهر 1390
دختر:موجودی است که:

وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!!

وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!!

وقتی غمگین است آه میکشد

وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد

وقتی بدش می آید میگوید ویشششش .

وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی.

همه عناصر ذکور گیتی در عشق او واله و سرگردانند . تاریخ تولد و شماره کفش با جناق

پسر عمه ی دختر خاله ی داماد همسایه ی پوریا پور سرخ را میداند !
از سوسک اصولا نمیترسد بلکه چندشش میشود!!!

سیلوم خانومم روزدخترواسه همههههههههههههههههههههه وروزولادت حضرت معصومه واسه همهههههههه وگلی مثه شوماااااااااااااامبارررررررررر رررک


سنگ صبور.....
ساعت19:50---6 مهر 1390
ما ه من ، غصه چرا ؟!

آسمان را بنگر ، که هنوز، بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم وآبی و پر از مهر ، به ما می خندد !

یا زمینی را که، دلش ازسردی شب های خزان

نه شکست و نه گرفت !

بلکه از عاطفه لبریز شد و

نفسی از سر امید کشید

ودر آغاز بهار ، دشتی از یاس سپید

زیر پاهامان ریخت ،

تا بگوید که هنوز، پر امنیت احساس خداست !


ماه من غصه چرا !؟!

تو مرا داری و من

هر شب و روز ،

آرزویم ، همه خوشبختی توست !

ماه من ! دل به غم دادن و از یاس سخن ها گفتن

کارآن هایی نیست ، که خدا را دارند ...

ماه من ! غم و اندوه ، اگر هم روزی، مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات ، از لب پنجره عشق ، زمین خورد و شکست،

با نگاهت به خدا ، چتر شادی وا کن

وبگو با دل خود ،که خدا هست ، خدا هست !

او همانی است که در تار ترین لحظه شب، راه نورانی امید

نشانم می داد ...

او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد ، همه زندگی ام ،

غرق شادی باشد ....

ماه من !

غصه اگر هست ! بگو تا باشد !

معنی خوشبختی ،

بودن اندوه است ...!

این همه غصه و غم ، این همه شادی و شور

چه بخواهی و چه نه ! میوه یک باغند

همه را با هم و با عشق بچین ...

ولی از یاد مبر،

پشت هرکوه بلند ، سبزه زاری است پر از یاد خدا

و در آن باز کسی می خواند ،

که خدا هست ، خدا هست

و چرا غصه ؟ چرا !؟!


سنگ صبور.....
ساعت13:14---5 مهر 1390
_____♥█████████♥_______♥████ █████♥

_____♥█████████████♥___♥ ███████████♥

___♥████████████████� �♥████♥________♥████♥

__♥█████████████████ ███████♥___________♥███♥

_♥█████████████████� ��█████████♥__________♥███♥

♥█████████████████� �██████████████♥_____♥██ █♥

♥█████████████████� �███████████████♥___♥█� �█♥

♥█████████████████� �████████████████♥_♥█� ��█♥

_♥█████████████████� ��███████████████████� ��♥

__♥█████████████████ ███████████████████♥

____♥████████████████� ��███████████████♥

______♥███████████████� �████████████♥

_________♥██████████████� �████████♥

____________♥█████████████� �████♥

______________♥█████████████ ♥

_________________♥████████♥

___________________♥████♥

____________________♥██♥
پاسخ:مرسییییییییییییییییییییی عزیزدلم فدایی داری اونم خودم اره بهم بده ادرس وبلاگ بچه هاروبرم اذیتشون کنم بی معرفتا رو


سنگ صبور.....
ساعت12:38---5 مهر 1390
وااااااااااااااااااااای شبی چقده خوشمل شده اینجااااااااااااااااااااااا باریک میگمااااااااااااوبلاگ بچه های پرشینومیخوابدم بهت؟؟؟؟؟

pouyan
ساعت9:18---5 مهر 1390
vebe toopi dari age khasti musici download coni ye sari be vebe man bezan rasti bi zahmat age mitooni vebe mano be onvan be name download and everythings yaدانلود یا هرچیزدیگه ای link kon

سنگ صبور.....
ساعت20:42---4 مهر 1390
سلاممممممممممممممممممممپاسخ:سلااااااااااااااااااااااااام عزیزدل خودم خوبی عشقم

سنگ صبور.....
ساعت20:53---3 مهر 1390
شبی سیلووووووووووووووم همه چی روبه راهه گلمممممممم خیلی دوست دارم مواظب خودت باش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: